lördag 18 mars 2017

Omskolning och besinning...


I år har jag besinnat mig! Normalt har jag hela köket fullt av omskolade tomatplantor, chili, paprika och olika perenner. Men ögat vill så gärna ha mer än vad det finns plats med i trädgården. Så i år - tomat och paprika samt något annat litet smått och gott. Gurka odlar jag inte ens upp längre utan köper ett par plantor till växthuset. Men detta är i år. Hur det blir nästa vet man aldrig😊Då kanske huvudet är alldeles bortkollrat igen?!

Kram Milla

2 kommentarer:

  1. Ja huuu, livsfarligt med alla dessa fröer! Det blir dyrt att åka till plantskolan :)
    Men det är samma visa varje år, det hör väl till våren misstänker jag...
    Ha en skön lördag!
    Kram Titti

    SvaraRadera
  2. Har bara sått chili och paprika än så länge, men det blir nog tomater och gurka också. Ha det fint i solskenet.
    /Marika

    SvaraRadera

Tack för att du tittar in! Alla hälsningar gör mig jätte glad!
Kram Milla