måndag 16 februari 2015

Trädgårdsfärger 20 - ultramarin...

Hemkommen ifrån huvudstaden efter en härlig helg med musikal, god mat och lite shopping. 
Ser att Charlottas trädgårdsfärg denna veckan är ultramarin. 
Detta får bli mitt färgbidrag.


Pärlhyacinter är verkligen en ljuvlig vårbringare.




Och efterlängtad akleja...


Den vackra och stolta riddarsporren.


Skäggbuske och veronika.


Druvor, ok, kanske mer åt det lila hållet...


Men havet i somras ute vid Hallands väderö det var marint:-)


Ha en bra vecka!

Kram Milla



7 kommentarer:

  1. Härliga bilder Millan! Du har lyckats bra med fotandet av denna svårfotograferad färg.
    Jag kan se på mina egna bilder att i min egen dator ser de någorlunda ut medan i makens dator blir de otroligt skrikiga.

    /Anja

    SvaraRadera
  2. Så fint, så fint. Man blir aldrig trött av att se blå vackra blommor. ( Britt

    SvaraRadera
  3. Blått och vackert! Blommorna i all sin glans........men just i detta gråkalla väder så fastnar man på bilden på havet :) /Anette

    SvaraRadera
  4. Härliga blå blommor! Aklejor är så otroligt vackra, speciellt i blått. Ha det så bra/ Titti

    SvaraRadera
  5. Så fina blå blommor, min favoritbild är fiskmåsen vid havet. Ha det gott! Marika

    SvaraRadera
  6. Hur tjusigt som helst! Veronikan lyser härligt blå när gräsmattan på landet inte har klippts på ett tag.

    SvaraRadera
  7. Du hittade ju många härliga blå!! Den blå busken ser trevlig ut och borde kanske stiftas bekantskap med. Havsblått i form av havet självt är nog alltid den klara vinnaren :)

    Ha det gott! Kram, Carina

    SvaraRadera

Tack för att du tittar in! Alla hälsningar gör mig jätte glad!
Kram Milla