onsdag 22 januari 2014

Månadens bild - januari



Satt och bläddrade i mitt numera ganska stora bildarkiv och tänkte dela med mig av lite foto från 2013. Vi börjar väl från början. En kall och vacker vinterdag på promenad med min kompis Canon (kameran då alltså...) vid vår vackra å Lagan som rinner förbi Laholm på sin väg ut mot havet. Här finns det en jättefin cykel- och gångväg att spankulera på och är man intresserad av laxfiske är det utmärkt att fiska här. Från och med mars står här många hoppfulla fiskare och längtar efter fångst. Jag fiskar inte...men äter gärna lax!! 

Vill passa på att gratta lillsyrran på 45-årsdagen idag! Tänk vad ung du är! GRATTIS och hoppas du får en riktigt, riktigt härlig dag!

Må så gott!
Milla

1 kommentar:

  1. Tack! Tänk att lilla jag fick en egen liten hälsning på din blogg :-D
    Superfin bild. Sådan dotter sådan mor ;-)
    Kramar Rika

    SvaraRadera

Tack för att du tittar in! Alla hälsningar gör mig jätte glad!
Kram Milla