onsdag 13 februari 2013

En liten oas...

 
 
Lillsyrran och svågern bor i ett gammalt vackert tegelhus med en liten mysig insynsskyddad trädgård. Här finns det gott om lyktor, pyssel och pynt.
 
 
Fågelnästet
 
 
Det rostar bra över vintern.
 
 
Kaffebänken...
 
 
 
Det får plats mycket på en liten yta. Pergola, damm, bäck, trädäck, uterum, liten gräsmatta, kryddland, rosor och perenner.. En oas väl gömd mellan omgärdande hus och höga murar. Återkommer med fler bilder när det blir sommar.
 
 


3 kommentarer:

  1. Vad härligt trots att det är vinter...kan tänka mig vad fint det är på sommaren ! ;)
    Må så gott & ha en härlig onsdag !
    Kram Anki

    SvaraRadera
  2. Oj, har jag så många prylar i vår lilla, lilla trädgård som e värda att fota?! Jag hoppas att vi snart kan ta en fika på den där kaffebänken....... kram Rika

    SvaraRadera
  3. Hej Milla!
    Tack för kommentar inne hos mig, din honungsros beskrivning är alldeles underbar! Kul att ha hittat till din jätte fina blogg! Vilken bra kvalitet på dina foton! En annan kväll ska jag surfa runt längre härinne!
    Happy Valentine!
    önskar Anna i Skåne

    SvaraRadera

Tack för att du tittar in! Alla hälsningar gör mig jätte glad!
Kram Milla