söndag 30 december 2012

Gott Nytt År!

 så
Ett år till har svischat förbi. Fort gick det som vanligt och mycket spännande och roliga saker har hänt. Nu ser jag med glädje fram emot 2013, som jag hoppas har lika mycket att erbjuda både i trädgården och i livet överhuvudtaget. Tack alla ni som varit inne och läst och lämnat fina kommentarer på min blogg under mitt första år som bloggare! Det har varit en ny värld för mig och jag tycker att det är fasligt kul! Hoppas jag lyckats dela med mig av det lilla jag kan och även av andra fantastiska människor som inspirerar mig både vad det gäller trädgård och annat. Tack till min lilla Sara, som pluggar estetiskt program med fotografering i Halmstad och som så tålmodigt hjälpt sin ömma moder med heta tips när denna frågat om fotografering, redigering och layout. Lite trött på mig emellanåt...Men mitt motto är ju "själv är bäste dräng" så jag reder mig ganska bra själv nu (ibland är hon faktiskt t o m impad över morsan...tro det eller ej, ska rätt mycket till). Tack till lillasyrran som brukar påpeka stavfel (och det snabbt)...Nåväl mycket att lära fortfarande och det gör man ju som bekant så länge man lever! Det första som händer 2013 är "Trädgårdsfest mitt i vintern" i Varberg, i Trädgårdsamatörernas regi. Då bär det iväg med ett helt gäng trädgårdsmästarkursare på föreläsningar en hel helg. Ska bli fantastiskt roligt!
Återkommer så klart om detta.

Må så gott och jag önskar er alla ett riktigt festligt nyår och ett underbart
Gott Nytt 2013!

Många Kramar
Milla

2 kommentarer:

  1. Gott Nytt År till dig också. Ja, då ses vi om 14 dagar i Varberg, härligt.
    Rose-Marie

    SvaraRadera
  2. Gott slut min Goa, varma, bästa vän!! Tack för all inspiration de ger på din riktigt fina blogg! Vi ses igen, 2013!! Kraaaam

    SvaraRadera

Tack för att du tittar in! Alla hälsningar gör mig jätte glad!
Kram Milla