söndag 25 november 2012

Idag öppnade Drömmar...







Idag slog min bästa väninna Annika upp portarna till sin mysiga och med julstämning fyllda butik Drömmar - ute och inne. Doften av glögg, gran, blomstertvålar och annat härligt slog emot oss när jag och mellandottern Sara steg in. Drömmar ska vara öppet varje helg fram till jul för den som är sugen på ett besök. Många julklappstips...
Annika stod vid disken och slog in små fina paket.








Efter att vi stärkt oss med lite varm glögg och pepparkaka var det dags för en rundtur i butiken. Mitt på golvet stod granen klädd och Bing Crosby strålade ur högtalarna. Sara fastnade direkt för ett underbart rött doftljus. Det är nämligen hennes nya värld...doftljus och mys på nya rummet.




Att det ösregnade och halvt stormade utanför butiken när det var dags att ge sig av hemåt igen brydde vi oss inte vidare värst om. Vi var så härligt uppfyllda av julstämning! I kassen låg den nyinköpta vita hyacinten, en rostig kruka till och...ett rött doftljus.
Vem tror ni log mest?!

















































1 kommentar:

  1. Ohh, tack min goa allra bästa vän!! Så fina bilder du fått till i mitt lilla grisahus! Tack för att ni kom!
    Du e bäst!
    Puss
    Annika

    SvaraRadera

Tack för att du tittar in! Alla hälsningar gör mig jätte glad!
Kram Milla