måndag 20 februari 2012

Jag överlevde...

Jag överlevde 45-års dagen... (Var inte så krisartad som jag befarade.) Blev en riktigt härlig, om än väldigt regnig, dag med underbara gäster, massor av blomster och paket! Tack alla!
 Och, det bästa med regnet var ju att nästan all snön försvann. Äntligen hopp om vår! Var ute och gick min lilla trädgårdsinspektionsrunda. Lite på g både här och där. Söta dubbla snödroppen 'Flore Pleno' kämpar sig upp genom ett isigt snötäcke. Sen återstår att se om snöklockorna visar sig i år. De såg lite skrala ut det förra. Finns kanske fler att hämta för påfyllnad annars...??? Förresten, jag fick en fågelbok som innehöll en cd-skiva med inspelat kvittrelikvitt igår. Gött syrrorna, tack! Nu ska jag bara försöka lära mig vem som låter hur också... återkommer om detta.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittar in! Alla hälsningar gör mig jätte glad!
Kram Milla