tisdag 14 februari 2012

Vaknade upp i en drömvärld


Okey, igår kunde man ju för all del stå ut med att vintern inte vill ge sig! Underbara värld!! jag blev lite som Sara, crazy with the camera.... (oj, nu var jag visst tvungen att länka till hennes blogg, bara för jag råkade nämna hennes namn, gäller att hänga med i svängarna...). Skulle försöka fota en oemotståndligt söt koltrast som burrade upp sig i äppelträdet men så fort jag skulle tryck av flög han. Ett varv runt huset sen gav jag upp.


Mitt växthus står också och slumrar. Sen behöver den gamla äppelträdsdamen verkligen piffas till, men för all del, vem behöver inte det!!? 45-års krisen är typ ett faktum. Hjälpte inte med spinningpass i morse. Kände mig stel och allmänt småöm både häran och däran. Min cykelkollega var betydligt hurtigare. Imponerande! Hon har passerat 45, så kanske, finns det hopp även för mig. Så, ser ni en ekorrliknande figur som studsar runt med sekatören i träden är det bara en vältränad trädgårdsmästare! Och förresten; Happy Valentine's Day ♥, som dom säger i Amerika...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittar in! Alla hälsningar gör mig jätte glad!
Kram Milla